×
18

18

I helgen var det kalasdags. Jag fyllde äntligen 18 små år och blev nu plötsligt vuxen? Efter att ha skrivit teoridelen för körkortet och lyckats riktigt bra, blev det att fira med vänner och goda muffins.


Men heljen är lång och det skall firas med familjen också. Vi åt på fin restaurang, något jag sällan gör, så jag beställde den mat som lät mest exklusiv. Då blev det anklår confit med svampravioli.


Eftersom jag alltid vill pröva något nytt och konstigt blev det sniglar till förrätt. Något vidare gott var det kanske inte, men nu har jag ju prövat. I framtiden håller jag mej till efterrätter istället, det är alltid ett säkert kort.


När jag kom hem fick jag tårta också. En fin sådan och utomordentligt god.


Och så fick jag presenter.


Massvis med fina presenter.


Bland annat den här filuren från Monki. En sådan fin filur! Tycker nästan vi liknar varann.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine