×
plåtskåp och paketpapper

plåtskåp och paketpapper


Nu har jag ett nytt skåp i mitt rum. Det bara blev så när mamma och jag möblerade om. Vi skulle byta plats på sängen och garderoben men det slutade nästan med att vi renoverade hela huset, som vanligt. Plåtskåpet är orange och har levt ett tidigare liv i vårt garage. När smutsen var borta fanns endast några små målarfläckar kvar här och var, lite charmigt tycker jag. För att ändå vara på den säkra sidan satte jag papper i varje lucka. Bara för att inte få fläckar på mina kläder, ut ifall någon smuts lämnat kvar. Några tant-poäng fick jag också på köpet, för nu är det precis som i mormors alla byrålådor.


Nu pryder rutigt paketpapper mitt nya klädskåp.


Titta så fint och hel knasigt det är. Precis som om det kom direkt från en skola. Fast det gör absolut ingenting eftersom det passar perfekt in i mitt helknasiga, missmatchade rum.

1 kommentar

  1. Men, vad du är påhittig! Superfint blev det!
    /Calinas.se

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine