×
Så konstigt att jag inte blir klok

Så konstigt att jag inte blir klok


Sommarlov! Så konstigt att jag inte blir klok. Kan det faktiskt redan vara sommar? Hur har året kunnat gå så snabbt, har jag gått och blitt gammal?


Nu är i alla fall lägenheten där jag bott tom. Frysen är urfrostad och kylskåpet tömt. Då var det bara att ta sitt pick och pack och åka hem.


Jag kommer verkligen att sakna detta hus. Utsikten, den mjuka sängen och det stora klädskåpet kommer dock alltid att finnas kvar i mitt hjärta. Jag blir nästan lite tårögd när jag tänker tillbaka på året som gått. Allt jag hunnit göra, allt jag hunnit se och allt jag hunnit lära mej.

Hur som haver ska jag komma ihåg att vila upp mej ordentligt nu. Sedan ska jag fundera på livet. Sommaren ska planeras och både äventyr, picknick och mycket sol skall in i schemat.

Glad dag :D

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine