×
YOLO - you only penkkis once

YOLO - you only penkkis once

Igår var det penkkis, det var en RIKTIGT skojig dag! Den var skojig och lång. 


Dagen började med dans, filmer och frågesport för hela skolan samtidigt som vi såg ut som råddjur, gorillor och sånt. När programmet i skolan var slut for klassen på café, och för ovanlighetens skull drack jag kaffe. Det var i och för sig inte särskilt gott. Sen var det hem för att vila lite och göra sig klar för kvällen. Vi skulle nämligen ut på abi-middag, och den maten var go´. Mätta och belåtna drog vi abisar ut i världen för nya äventyr, och vi dansade och var glada kvällen lång.


Själv körde jag hippie-style dagen till ära.



Jag måste nog erkänna att stå på ett lastbilsflak och skrika till rösten försvann var något av det roligaste jag gjort på länge. Jag visste inte ens att jag kunde härja sådär. Men nu är tiden på skolan mer eller mindre slut och jag kommer garanterat sakna abi 13 :´)

Jag avslutar med en liten dikt:
Abi abi abi
Hej Hej Hej
Abi Abi Abi
Hej Hej Hej
Abi
Hej
Abi
Hej
Abi abi abi

Hej Hej Hej



Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine