×
19, etta nia

19, etta nia

I helgen blev jag gammal för jag fyllde nämligen år, i år igen. Jag började min födelsedag 00.00 med att skåla apelsin juice med min trogna kusin (minuterna före hade vi startat en ny blogg tillsammans, vilket klockrent projekt).


Dagen därpå, eller hur man skall säga var det först kalas med familjen. Kalas med familjen består av 90% mat så mätta och glada drog kusinen och jag vidare till staden för att förbereda kvällens kalas med vänner. Vi köpte 50 billiga pappersmuggar, 3 liter saft och 25 ballonger. Efter det hämtade vi upp en vän som hjälpte oss att göra tårta. Efter en stund när ballongerna var uppblåsta blev jag intäkt och begravd i dem alla 25. Det var skojj och världen blev så färgglad där bakom. Småningom blev klockan mycket och vi gjorde oss fina för kvällen, dock lite för sent och gästerna kom. Vi åt tårta, jag blev mätt, och sedan dansade vi kvällen lång.


Timmarna gick och två fina filurer sov sedan över på madrass. Nästa dag tog den ena tåget hem, den andra kom på pizza. Sedan åt vi ännu lite mera tårta och nu är dagen slut...

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine