×
2013

2013


I början på detta år gjorde jag en låda med plats för minnen. Nu, varenda gång något speciellt händer eller en liten dröm går i uppfyllelse så skriver jag ner det på en lapp och lägger i asken. TÄNK vad skojj sedan 1 januari 2014 när jag får läsa genom alla lappar. Ja tänk.


Exempel på vad man kan skriva:
› 7 mars: Satt i trapphuset jättelänge och talade med en vän.
› 18 maj: spelade klart Tamago
› 6 augusti: drog ut en tand
› 1 November: Julpyntade

Jag ni förstår, det kan vara allt från att nämna namnet på en liten vardagshjälte till att skriva en novell om sin farfars 90 års kalas. Vad som helst bara det får plats på en färgglad, liten lapp. Och! Varför inte ha sina vänner att skriva något fyndigt ibland. Igår gav jag äran åt min en vän, hmmm, vi får se resultatet nästa år.


 Ja a, det var det. Adjö.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine