×
Veckans självbiografi

Veckans självbiografi

Då skall vi se, här kommer en liten uppdatering om vad som skett de senaste dagarna. Men ojj. När jag tänker efter har det hänt helt jätte massor, de kan bli en hel självbiografi...

Söndagen den 24:
Jag och tre andra otroliga typer for på roadtrip till citymarket och handlade en kärra full med godsaker. Väl hemma tillbaka gjorde vi världens maffigaste brunch (mitt på dagen). Brunchen innehöll bananplättar, kinuskisås, piråger, kex, hallon och bacon. Allt man kan tänkas behöva för att överleva här i livet.
Sedan hade vi världens mysigaste "lazy sunday" hela dagen lång. Vi solade på balkongen. Vi lyssnade på musik i genren söndag. Vi köpte glass. Vi tittade filmen "blind date"... och varför tittade vi på just den filmen tänker du. Jo, för att en av de otroliga typerna anmälde sig frivilligt att gå på blind date kommande vecka (nee det var inte jag).

Måndagen den 25:
Kafferep. Jag drack kaffe och åt ett kex.

Tisdag den 26:
På kvällen samlades hela min klass på presskonferens. Nu hade hon som skulle på blind date varit på sin blind date och nu skulle hela saken diskuteras och spekuleras. Jag vet inte om det var en normal handling, men så gjorde vi.

Onsdag, idag alltså:
Vi har fått påsk lov! Jag gick och handlade en avokado. Ikväll kommer syster hem från egypten och jag vill träffa henne. Men jag åker inte hem förrän imårgon. Eller gör jag?

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine