×
Blommor och pod

Blommor och pod

Jag är en sådan där typ av människa som inte riktigt kan hålla liv i växter. Ibland glömmer jag att vattna och nästa gång är jag alldeles för generös och dränker hela alltihop. Det senare händer allt för ofta nuförtiden. Jag hittar liksom ingen balans. 

Nu har jag dock bestämt mej för att få två växter att överleva, Åtminstone till sommarlovet, då lär de sakta men sekärt självdö utan min hjälp. Så nu får vi se om det lyckas, jag släpade ju tillome hem en säck mej jord för att plantera om så jag tycker de är skyldiga mej en liten gentjänst


Samtidigt som jag utvecklade mina gröna fingrar lyssnade jag på Atilios pod på högsta volym. Hon intervjuar bloggare om alla möjliga olika saker och det är precis sådant jag vill lyssna på just nu, blir alldeles pepp.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine