×
Expedition Arcada

Expedition Arcada

Man kan undra var jag hållit hus den senast tiden, iallafall brukar jag gå och fundera på det. Det är som så att alldeles snart skall jag och 50 andra studeranden från Arcada åka iväg på expedition till Frankrike. Vi har alla 50 elever fått olika uppgifter, beroende på vad man är duktig på.


Man kan läsa om prick allting på expeditionarcada.fi. Du borde gå in där om du inte redan har gjort det. Inte för att skryta, nepnepp, men den sidan har jag och en klasskompis gjort. Vi har gjort allting alldeles själva. Ja eller inte skrivit texter och så men designat och kodat och hela den biten.




Illustrationerna fick jag till uppgift att göra, likaså ikoner. För expeditionen har inte bara inneburit hemsida utan vi har ansvarat för all grafik. Så om du får syn på en liten expedition flyer eller liknande har vi högst antagligen haft ett finger med i spelet.




Det har stundvis varit svårt och massor av tid har vi lagt ner, den här expeditionen är ett projekt som heter duga. Det har förstås också varit alldeles, alldeles jätte roligt och nu är sidan uppe och igång! Vår lilla bebis. Jag är så stolt så, någon dag snart skall vi nog fira med en glass eller två!



Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine