×
Söthets-överdos en fredag

Söthets-överdos en fredag

I fredags hoppade jag på bussen kl 9 på morgonen och steg två timmar senare av i Åbo. Denna helg skulle spenderas i goda vänners lag där.
 
Jag missade såklart hållplatsen jag skulle hoppa av på när jag väl anlände Åbo, typiskt nog. Så dagen startade med en lite längre morgonpromenad. Det gjorde i och för sej ingenting när jag väl mötes upp av kompis och hennes super söta hund. Får nästan söthets-överdos av den hunden. Vi traskade lugnt hem genom ett höstfint Åbo. Sedan var det kaffe, choklad och snack om allt som hänt sedan sist.

Vovve behöver nu som då rastas, så ibland blir man tvungen att pausa kaffet för att gå ut i kylan igen. Ute var marken i brand av färgsprakande höstlöv och med den perfekta fotomodellen mitt i bland dem kunde jag inte annat än att springa upp efter kameran!


High five bro.

Det var en fin kväll om än så väldans kylig - så jag lånade mössa, extra vantar och tjocka tröjor för att överleva.

På kvällskvisten lyxade vi till det med chokladfondue, oh. Vi doppade alla möjliga frukter i smält choklad och kollade hjärndöda såpor på tv. En avundsjuk åskådare satt i bakgrunden, som senare vid läggdags kom att fungera utmärkt som fotvärmare <3

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine