×
Lussekort!

Lussekort!

Julkort del 2 utav små lussebullar + julstjärnor + polkagrisar + pepparkakor. 

Nu har fjärde advent susat förbi, kan du tänka dej? Jag har alla julklappar inhandlade och de flesta är färdigt paketerade. Jag har dock gjort misstaget att paketera klapparna men inte skriva namn på dem, eftersom jag tänkte fixa små kort till varje klapp med namn och hälsning senare. Nu har jag alltså en hög med små presenter som inte är märkta och jag kan inte minnas vilken som tillhör vem. Antingen får jag chansa nu, vilket kan sluta med att pojkvännen får ett tiobitars pussel som egentligen tillhör ett brorsbarn.. eller så får jag riva upp alla klappar igen och ha en liten mini julafton för mej själv med presenter som inte är mina..

Vi får se.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine