×
Februari uppdatering

Februari uppdatering

Liten februari uppdatering, listan snodde jag härifrån!


3 saker jag ser framemot
  • framtiden
  • helgens besök
  • dagdrömmar ska gå i uppfyllelse

3 saker jag fasar för
  • glömma någonting viktigt hemma när jag åker iväg ( t.ex. hårborste, telefonladdare - vilka ändå bara ligger i väskan hela dagen)
  • stressat huvud
  • ensamhet

3 saker jag gillar
  • koka nya maträtter
  • att ringas 10 gånger om dagen med min älskling
  • prata design

3 saker jag inte gillar
  • buss som inte kommer i tid
  • hunger-humör
  • våta fötter

3 saker jag vill
  • ha mera ljusa timmar per dygn
  • inreda en ny lägenhet
  • göra en maträtt med kikärter


3 saker jag kan
  • planera
  • koka perfekta löskokta ägg
  • inspireras av allt och alla

3 saker jag inte kan
  • göra ingenting
  • fotografera med manuella inställningar
  • gå och lägga mej i tid

3 saker jag har på hjärnan
  • alla verktyg på Illustrator
  • former och färger
  • tv-serier
3 saker jag pratar om ofta
  • mina planer för dagen
  • illustrator
  • tips på ingredienser till vegetariska recept


3 saker jag önskar mej
  • nytt kamera objektiv!
  • iskallt väder
  • litet äventyr

3 saker jag blir lugn av
  • ringas med någon jag tycker om
  • sova med en dyna ovanpå huvvet
  • promenad

3 saker jag stressad av
  • för mycket att göra
  • för lite att göra
  • ingen ledig tid på dygnets ljusa timmar

3 saker jag skall göra i helgen
  • baka pizza
  • pussas
  • bio

3 saker jag gjort senaste tiden
  • bakat bullar
  • illustrerat
  • suttit i spårvagn (åkte bara buss hela hösten)


Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine