×
Sista minuterna 21!

Sista minuterna 21!

Nu är det inte länge kvar tills jag har vandrat på denna jord ännu ett år. Jag har bunkrat upp med lösgodis och kladdkaka till frukost och önskar mej mest av allt kramar och glatt humör till födelsedagspresent. Eftersom denna födelsedag spenderas i storstaden har jag redan bestämt att det åtminstone blir en födelsedag till, en österbottnisk sådan (för jag vet att en marängtårta väntar hemhemma nästnästa helg!)

Bästa minne som 21-åring: 
Det har varit en bra ålder men inge märkvärdig på något vis. Alla minnen är liksom lika bra!

Känsla just nu:
Så som ett litet barn känner sej på julafton blandat med vanlig dag

Känsla jag hoppas jag har imorgon:
Barn på julafton x 100 hela dagen lång eller så bara väldigt glad och nöjd

Högst på önskelistan:
Kameraobjektiv och tulpaner

Morgondagens klädsel:
Prickig, ny skjorta

Drömfödelsedagsväckning:
Tårta på sängen! Eller "ja må hon leva"-väckning via telefon

Önsketårta:
En marängtårta fylld med grädde och banan

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine