×
Helsingfors & kaffefestival 2.0

Helsingfors & kaffefestival 2.0



Denna vår har jag fläng omkring hit och dit. Förra veckan och helgen befann jag mej i Helsingfors, främst för att presentera mitt slutarbete. Timmarna före var jag och min klasskompis löjligt nervösa, men när allt var över var vi så lättade och lyckligare än någonsin. Känslan av lättnad håller ännu i sej och jag är så glad att allt som är kvar av skolan är att lämna in ett papper eller två.




Men, jag for också till storstaden för att vara med på kaffefestival, såklart! En ny och nödvändig tradition. På lördag förmiddag mötte jag upp en kaffefantast vid tågstation och vi tog oss till festivalen. Kaffestinna och sockerhöga gick vi sedan därifrån, också mycket nöjda att ännu ett år få strosa runt bland allt kaffe! Vilken ställe alltså <3

Bilderna lånade jag från förra året, eftersom jag inte hade med någon kamera detta år. Här kan man läsa mer om hur vi hade det på "Helsinki Coffee festival 2016".

2 kommentarer

  1. Åh vad skönt att du snart är klar! Och åh vilken dröm med en kaffefestival! Det måste jag gå på någon gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa verkligen, kaffefestival nästa år igen! :D

      Radera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine