×
En födelsedag

En födelsedag






En liten tillbakablick från en dag när jag gick och blev 23.

Jag gick omkring i nya, favorit skjorta med vita och rosa ränder. I den känner jag mej som en glasskiosk, vilket är en fin känsla att ha på sin födelsedag.







Under dagens lopp fylldes lägenheter av tulpaner, vilket gjorde mej löjligt lycklig. Jag hann även äta sushi, mata en katt, kasta snöbollar och promenera bland världen största snöflingor.

Sist men inte minst öppnade jag några presenter. Fick bl.a. en liten kaffetermos, chokladägg och ett porträtt av mej och killen <3

...

Nu börjar ett nytt år, blir intressant att se hur det är att vara tjugotre. En sa att det var bästa åldern någonsin och en annan att det var den värsta - det verkar alltså kunna bli lite hursomhelst.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine